Shop Mobile More Submit  Join Login
Ice cave 2 by tsonline Ice cave 2 by tsonline
One of the two pieces done for last week's school assignment :)
Add a Comment:
 
:icondumitrulangham25:
Dumitrulangham25 Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Artist
Wow, I hope they mark you high grades for this, its amazing 
Reply
:iconihamo:
ihamo Featured By Owner Jan 15, 2014
So cool!
Reply
:iconichbindespreuben:
IchbindesPreuBen Featured By Owner May 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
SCHOOL ASSIGNMENT??!!!!o0o HOLY SHIT!!!!D: I feel like a failure of an artist nowT.T love this by the way:D
Reply
:icongehenna-shahar:
Gehenna-Shahar Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist Writer
Awesome job :)
Reply
:iconnaeran:
Naeran Featured By Owner Mar 24, 2013  Hobbyist General Artist
Nice work! :clap:
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Jan 26, 2013
:bulletblue: clima sinistro! :omg: A mistura entre luzes,cores e sombras est muito bem feita! :clap:
Reply
:icontsonline:
tsonline Featured By Owner Jan 27, 2013
Thanks, I think :x
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Jan 27, 2013
:bulletwhite: Well,as your name was on the file "Brasil" I presumed that you was Brazilian.Excuse my silly mistake! ^^; The translation is: Very dark! :omg: The mix of colors,lights and shadows are very well done! :clap:
Reply
:icontsonline:
tsonline Featured By Owner Jan 28, 2013
Haha that's ok. My brother knows a bit portugese so I asked him to translate it for me :P (It's portugese right?)
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Jan 28, 2013
:bulletwhite: Yeah,is Portuguese.Im Brazilian.Thanks by your understanding. 8-)
Reply
:icontsonline:
tsonline Featured By Owner Jan 29, 2013
Alright, np! ^^
Reply
:icontanukitagawa:
TanukiTagawa Featured By Owner Jan 29, 2013
:bulletwhite: Thanks by your understanding! :aww:
Reply
:iconscorpionholiday:
ScorpionHoliday Featured By Owner Jan 15, 2013
I love the soft, yet bright yellow in the midst of all the blue. it's really nice.
Reply
:iconchibi-kumi:
Chibi-Kumi Featured By Owner Jan 15, 2013  Student Digital Artist
I recognise that one! :D You're amazing
My friend and I envy you during class. Hahaha
Reply
:icontsonline:
tsonline Featured By Owner Jan 15, 2013
Haha cool, bedankt :P!
Reply
:iconruth-tay:
Ruth-Tay Featured By Owner Jan 15, 2013  Professional Filmographer
Great use of color and light.
Reply
:iconmlsterben:
mlsterben Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Writer
That looks like a skull. :fear:
Reply
:iconyuikita-sumaki777:
Yuikita-Sumaki777 Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist General Artist
I dont know why
If I look for another side I can see a skull for the lights
This picture is amazing! :D
Good work!
Reply
:icontsonline:
tsonline Featured By Owner Jan 14, 2013
Haha, I noticed the same while working on it, decided to leave it in :P
Reply
:iconshuyintheenigmatic:
ShuyinTheEnigmatic Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Writer
Very cool (no pun intended) and atmospheric.
Reply
:iconagirafirewolf:
Agirafirewolf Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist General Artist
awesome..
Reply
:iconyuukixakira:
yuukiXakira Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
amazing done nice work :o
Reply
:icondelphiniumfleur:
DelphiniumFleur Featured By Owner Jan 14, 2013
that seems like it should be in my dreams
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1000 × 625




Details

Submitted on
January 14, 2013
Image Size
778 KB
Resolution
1000×625
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,661 (1 today)
Favourites
319 (who?)
Comments
23
Downloads
194
×